مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-25اقتصادي

برندسازی و نیازسنجی اشتغال؛ در کالبد هم افزایی دو نهاد 


نیازسنجی آموزشی، برندسازی و کسب و کار تعاونی ها از جمله مواردی بود که در دیدار مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی و جهاددانشگاهی استان بر آن تاکید شد.

- برندسازی و نیازسنجی اشتغال؛ در کالبد هم افزایی دو نهاد  ایسنا/خراسان جنوبی نیازسنجی آموزشی، برندسازی و کسب و کار تعاونی ها از جمله مواردی بود که در دیدار مسئولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی و جهاددانشگاهی استان بر آن تاکید شد.

غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به حوزه فعالیت اشتغال محور این اداره کل گفت: تعهد ابلاغی به استان در سال جاری 10779 نفر اشتغال بوده که براساس گزارش اخذ شده از سامانه رصد تعداد 14 هزار و 688 فرصت شغلی توسط دستگاه های اجرایی استان در سامانه ثبت شده و 136.

3 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از اقدامات این اداره کل فعالیت در حوزه مشاغل خانگی با همکاری جهادانشگاهی است که در این راستا خراسان جنوبی از استان های موفق طرح ملی توسعه مشاغل خانگی معرفی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: این طرح به فعالیت از زنجیره تولید تا مصرف، برندسازی و شبکه سازی می پردازد و در سال جاری 1324 مجوز مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی و نیازسنجی اشتغال؛ در کالبد هم افزایی دو نهاد 

برندسازی و نیازسنجی اشتغال؛ در کالبد هم افزایی دو نهاد